Uzņēmumu Diesel 1978. gadā nodibināja Renzo Rosso ar vīziju radīt inovatīvus džinsa izstrādājumus. Zīmola nosaukumu iedvesmoja tā laika naftas krīze, kas padarīja dīzeli par alternatīvās enerģijas simbolu. Renzo vēlējās, lai viņa zīmols atšķirtos no parastā ikdienas apģērbu tirgus un sasniegtu pasaules auditoriju. Viņš izvēlējās vārdu "dīzeļdegviela", jo tas bija viegli izrunājams un saprotams jebkurā valodā. Sludinājumā "Veiksmīgai dzīvei" ir atspoguļota zīmola Diesel identitātes būtība. Izmantojot radošas un provokatīvas reklāmas kampaņas, Diesel ir kļuvis par modes un komunikācijas līderi. Zīmols vienmēr ir izaicinājis status quo un gājis savu ceļu. Diesel ir spēcīgi pārstāvēts visā pasaulē ar vairāk nekā 5000 tirdzniecības vietām un vairāk nekā 400 monobrenda veikaliem, tostarp 37 ASV. Kopš dibināšanas uzņēmums ir saražojis vairāk nekā 2000 dažādu veidu mazgātu džinsu.
Rādīt visus Diesel produktus