FAQ

Mans izmērs ir izpārdots, ko tagad?
Lielākā daļa čības netiek atjaunotas, bet jūs varat pierakstīties, lai saņemtu e-pasta paziņojumu, kad jūsu izmērs tiks atjaunots. Vienkārši noklikšķiniet uz izmēra, kas jūs interesē, un atvērsies logs. Aizpildiet savu informāciju, un viss!
Kad nosūtīsiet manu pasūtījumu? Kad mans pasūtījums tiks piegādāts?
Visus pasūtījumus cenšamies nosūtīt nākamajā darba dienā, ja vien neesat pasūtījis produktus no ārējās noliktavas. Nedēļas nogalēs mēs sūtījumus nenosūtām, un retos gadījumos var paiet vairāk nekā viena diena, līdz jūsu pasūtījums atstāj mūsu noliktavu. Jūsu pasūtījums tiks piegādāts 1-10 darba dienu laikā pēc nosūtīšanas, to varat izsekot savā profilā vai no mūsu nosūtītā e-pasta!
Kā es varu atcelt savu pasūtījumu?
Ja esat reģistrēts klients, dodieties uz savu profilu un izvēlieties pasūtījumu, kuru vēlaties atcelt. Noklikšķiniet uz pogas apakšējā labajā stūrī. Jūs varat arī atcelt tikai vienu produktu no sava pasūtījuma. Gadījumā, ja pasūtījums ir apmaksāts, jums tiks attiecīgi atmaksāta nauda. Diemžēl, ja pasūtījumu esat veicis kā viesis, jums ir jāsazinās ar mūsu Klientu apkalpošanas nodaļu, lai jums palīdzētu.
Kad saņemšu bezmaksas piegādi?
Mēs piedāvājam bezmaksas piegādi VIP klientiem atsevišķās valstīs ar izvēlētiem pārvadātājiem. Pārbaudiet piegādes lapu.
Vai es varu veikt pasūtījumu bez konta?
Jā, ir iespējams izveidot pasūtījumu bez konta izveides. Tomēr, ja jums ir konts, jūs varat kļūt par lieliskā Footshop kluba dalībnieku un saņemt lieliskas priekšrocības, veicot pirkumus!
Cik ilgā laikā tiek atmaksāta nauda?
Tas ir atkarīgs no maksājuma metodes. Ja esat samaksājis ar karti vai bankas pārskaitījumu, atmaksa jūsu kontā var parādīties 2-3 darba dienās no brīža, kad mēs apstrādājam jūsu atgriešanu. Ja esat samaksājis ar PayPal, atmaksa tiks izmaksāta tajā pašā dienā, kad mēs saņemsim jūsu atgrieztās preces.
Kā rīkoties, ja prece ir bojāta?
Pretenzijas darbojas tāpat kā atgriešana. Vienkārši aizpildiet pretenzijas veidlapu, kuru varat atrast ŠEIT, un nosūtiet preces uz mūsu atgriešanas adresi. Jūs saņemsiet atbildi 30 dienu laikā pēc pakas saņemšanas. Mēs jūs par visu informēsim pa e-pastu. Ja jūsu pretenzija tiks pieņemta, jums tiks atmaksāta nauda. Sīkāka informācija atrodama ŠEIT
Atruna par globālo piegādi
Mēs paturam tiesības iekasēt lielāku piegādes maksu par pasūtījumiem, ja tiek pasūtīti vairāk nekā 3 pāri čības. Par precēm, kas tiek sūtītas ārpus ES, piegādes valstī var būt jāmaksā papildu nodoklis. Tas neattiecas uz ASV. Ja piegādes valstī tiek iekasēta muitas vai ievedmuita, jums būs jāmaksā šie maksājumi. Diemžēl mēs nevaram tās kontrolēt un nevaram jūs informēt par to apmēru. Muitas politika dažādās valstīs atšķiras, tāpēc, ja jums ir kādi jautājumi, lūdzu, sazinieties ar vietējo muitas iestādi, lai iegūtu vairāk informācijas. Nike: Sakarā ar Nike jauno politiku mēs nesūtām Nike un Jordan produktus ārpus Eiropas Savienības. Izņēmums ir Šveice un Apvienotā Karaliste.
DHL, UPS x šķidrumi
Drošības apsvērumu dēļ DHL/UPS savās lidmašīnās nepieņem šķidrus produktus un pudeles zem spiediena. Tas galvenokārt attiecas uz apavu kopšanas līdzekļiem (Crep), tāpēc, ja pasūtīsiet Crep un izvēlēsieties DHL/UPS kā pārvadātāju, pasūtījums tiks nosūtīts atpakaļ uz mūsu noliktavu. Mums nāksies mainīt pārvadātāju, lai pasūtījums tiktu nosūtīts (ja tāda iespēja būs), vai arī mēs jums atmaksāsim naudu par produktu un nosūtīsim pārējo pasūtījumu. Lūdzu, ņemiet to vērā, veicot pasūtījumu, jo tas var izraisīt jūsu pasūtījuma aizkavēšanos.
Kad nosūtīsiet manu pasūtījumu?
Protams, mēs darām visu iespējamo, lai pasūtījums jums tiktu piegādāts pēc iespējas ātrāk. Ja pasūtījumu veicat līdz plkst. 9:00, mēs centīsimies to nosūtīt tajā pašā dienā. Pretējā gadījumā nosūtīšana ilgst vismaz 24 stundas. Nedēļas nogalēs mēs sūtījumus nenosūtām.
Kā nomainīt pārvadātāju?
Mēs varam mainīt pārvadātāju tikai tad, ja jūsu pasūtījums vēl nav nosūtīts. Mūsu noliktava strādā ļoti ātri, tāpēc informējiet mūs par izmaiņām pēc iespējas ātrāk.
Kad pienāks mans sūtījums?
Mēs to saprotam, mēs arī gribētu, lai mūsu kurpes būtu pie mums uzreiz! Piegādes laiks ir atkarīgs no izvēlētā pārvadātāja - GLS 3-6 darba dienas, DHL 2-4 darba dienas utt. Ja jums šķiet, ka jūsu sūtījums ir pazudis, sūtiet mums e-pastu. Uzziniet piegādes laiku ŠEIT.
Kā atrast sūtījuma izsekošanas numuru?
Izsekošanas numuru automātiski saņemsiet pa e-pastu. Ja nevarat to atrast vai jums ir problēmas ar pasūtījuma izsekošanu, sazinieties ar mums!
Mans sūtījums vēl nav piegādāts, ko man darīt?
Ja jūsu pasūtījumam jau bija jābūt saņemtam, lūdzu, sazinieties ar mums pēc iespējas ātrāk. Pastāv iespēja, ka tas ir pazudis pārvadāšanas laikā. Tādā gadījumā mēs sazināsimies ar pārvadātāju un mēģināsim noskaidrot, kas noticis. Ja tas ir pazudis, mēs iesniegsim pretenziju pārvadātājam. Tiklīdz viņi apstiprinās, ka tas ir nozaudēts, mēs jums izmaksāsim pilnu naudas summu.
Aprakstā ir norādīts, ka produktam ir vīriešu izmēri, vai es varu iegādāties apavus, ja esmu sieviete?
Vīriešu vai sieviešu? Viss atkarīgs no gaumes! Vienīgais, kas jums jāuzmanās, ir pareizais izmērs. Vislabāk, ja jūs zināt savu ES izmēru (jo tas ir universāls), un varat to izmantot kā orientieri. Ja jums ir kādas neskaidrības, sazinieties ar mums!
Kāpēc tikko izveidotajā kontā es neredzu savu pasūtījumu?
Ja esat veicis pasūtījumu bez reģistrācijas vai bez pierakstīšanās savā kontā, tas netiks parādīts jūsu pasūtījumu vēsturē. Mēs nevaram pievienot pasūtījumus jūsu kontā, bet jūs saņemsiet visu informāciju pa e-pastu.
Es saņēmu bojātu preci, kā man rīkoties?
Mums ir ļoti žēl! Tā noteikti nedrīkstētu notikt, un mēs, protams, atradīsim risinājumu jūsu vajadzībām. Lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu atbalsta dienestu 3 darba dienu laikā!
Cik ilgā laikā pēc preču atgriešanas man tiks atmaksāta nauda?
Mēs cenšamies apstrādāt kompensācijas, tiklīdz saņemam sūtījumus mūsu centrālajā noliktavā Prāgā. Ja esat samaksājis ar karti/ PayPal, jūs saņemsiet atmaksu gandrīz nekavējoties. Ja esat samaksājis ar skaidras naudas maksājumu, atmaksāt naudu var tikai mūsu finanšu departaments, tāpēc tam būs nepieciešamas dažas papildu dienas. Mēs nosūtīsim jums e-pastu, kad saņemsim preces atpakaļ un kad nosūtīsim jums atmaksu.
Vai es varu personīgi atnest preci uz jūsu veikalu Prāgā, Bukarestē un Budapeštā, lai to pieprasītu/atmaksātu?
Preces uz mūsu veikaliem varat nogādāt jebkurā laikā. Lūdzu, sazinieties ar vietējo klientu apkalpošanas dienestu, lai saņemtu vairāk informācijas :)