Stüssy ir apģērbu zīmols un privāts uzņēmums, ko 1980. gadā dibināja Šons Stūsijs. Šis zīmols ir viens no daudzajiem, kas radās 20. gadsimta 80. gados, pateicoties SurfWear tendencei, kura galvenokārt izplatījās Oranžas apgabalā, Kalifornijā. Līdz 1992. gadam Stüssy apģērbu sāka pārdot visā ASV specializētajos veikalos un universālveikalos.
Taču Stüssy zīmola attīstībā bija daudz vairāk nekā "tikai" sērfošana. Pagājušā gadsimta pēdējās desmitgades piederēja subkultūrām un pagrīdes mūzikas stiliem. Un, tā kā Stüssy apģērbs tika pārstāvēts dažādos pasākumos un notikumos dažādos žanros, sākot ar panku un beidzot ar repa žanru, dažādās ietekmes drīz vien sāka izpausties arī uz pašiem izstrādājumiem, vai tās būtu bikses, t-krekli vai jakas.
Pašreizējais skatījums uz subkultūru mantojumu
Pēdējos gados īpaši Stüssy T-krekls gan vīriešu, gan sieviešu versijā ir kļuvis par simpātiju pazīšanas zīmi noteiktai atšķirīgai kopienai. Tomēr, neraugoties uz tā sākotnēji sportiskajām saknēm, uz skriešanas ovāliem jūs neredzēsiet visu veidu apģērbu. Stüssa tērpi daudz vairāk redzami koncertos un pasākumos, kas saistīti ar čību kultūru un modi.
2020. gadā Stüssy ir pašā virsotnē. Piemēram, ļoti populāra bija lielā Nike x Stüssy sadarbība, kuras rezultātā tika iegādātas bikses, t-krekls un čības vai cepure. Lielu panākumu šajā kolekcijā guva arī īpašā Spiridon Cage 2 kedas versija.
Tāpēc izpētiet vīriešu un sieviešu Stüssy izstrādājumus Footshop un papildiniet savu garderobi ar kādu no ielas apģērba leģendas izstrādājumiem ar aktuālu pagājušā gadsimta subkultūru mantojumu.
Rādīt visus Stüssy produktus