- Popularitāte
- Jaunieguvumi
- Zemākā cena
- Augstākā cena
- Pārdošanā
Tie visi ir kategorijas produkti Brain Dead
Populāras ielas apģērbu kategorijas
Brain Dead ir zīmols, kas pieder pie savas līgas, kas apvieno ielas apģērbu, mākslu un panku estētiku. To 2014. gadā Losandželosā nodibināja Kails Ngs (Kyle Ng), un tas ir radošo mākslinieku, grafikas dizaineru un mākslinieku kolektīvs, kurus vieno mīlestība pret pagrīdi, DIY kultūru un pilnīgu haosu. Brain Dead ir noskaņa, attieksme un vizuālā valoda, kas apvieno iedvesmas avotus, sākot no B klases šausmu filmām un beidzot ar 90. gadu skeitiem.
Viņu tērpi ir neaizmirstami. Spēcīga grafika, sirreāli motīvi, kontrastējošas krāsas un kolāžām līdzīgi dizaini, kas vai nu uzreiz sajūsmina, vai arī pilnībā izsit prātu. Raksturīgas ir drosmīgas apdrukas, lieli izmēri un tādi materiāli kā kokvilna ar vintage noskaņu, frotē, vilna vai pat tehniski audumi no ierobežotas sadarbības. Visiem tiem ir uzsvars uz oriģinalitāti un vietējo ražošanu. Viņi bieži sadarbojas ar citiem zīmoliem vai iestādēm. Piemēram, Reebok, The North Face, Converse vai pat filmu studijām.
Šo zīmolu valkā radošie cilvēki, mūziķi, skeitbordisti un tie, kas nevēlas saplūst ar pūli. Starp slavenākajiem faniem un sadarbības partneriem ir Dev Hynes (Blood Orange), Earl Sweatshirt un aktieris Jonah Hill. Turklāt Brain Dead bieži rīko pop-up pasākumus, izstādes un filmu seansus. Viņu veikals Losandželosā ir ne tikai veikals, bet arī kultūras telpa, kas piepildīta ar iedvesmas uzplaiksnījumiem.
Brain Dead ir domāts tiem, kas mīl kultūras haosu, vizuālus eksperimentus un neuztver modi pārāk nopietni. Ja vēlaties valkāt kaut ko tādu, kas izskatās tā, it kā jūs to būtu sapņojis pēc diviem litriem kafijas un divām negulētām naktīm, Brain Dead ir tieši tas, kas jums vajadzīgs.